FLORENCE - MONTECATINI TERME - TUSCAN COUNTRYSIDE - CINQUE TERRE - FLORENCE
PLEASE NOTE: The program is indicative and not binding.The order of the excursions may vary depending on the day of your arrival.
SUPPLEMENTS
If you are looking for an intensive, but quiet too, period in Tuscany, if you want to spend a week of your time discovering the true heart of Tuscany, made not only of art and culture but also of tradition, good food and good wine, you must definitely take a look at this tour, which offers you a set of all the features of Tuscany, with an intense program, but also full of moments of pure relaxation!
Why you should choose this tour:
ACCOMMODATION
The stay will be in a 4-star hotels in Montecatini Terme.
You can choose your favorite hotel from the list above.
Upon booking, the availability of the chosen hotel will be confirmed, otherwise the alternative will be given.
Note: Please note that the values shown may change before booking, without notice from the suppliers involved.
The rates presented after the booking are subject to cancellation costs.
Reclamações e Sugestões
Com o objetivo de promover melhorias contínuas nos nossos serviços, incentivamos os nossos clientes a apresentarem, por escrito, as suas reclamações e/ou sugestões. Recordamos que,nos termos da legislação que regula a atividade das agências de viagens, dispõe de um prazo de 30 dias após o termo da viagem/estadia para o fazer.
As suas exposições poderão ser remetidas por uma das seguintes vias:
Por E-Mail ou Correio
Através dos endereços da agência informados em rodapé
Provedor do Cliente – APAVT
Nos termos do Decreto-Lei n.º 144/2015, de 8 de setembro, e como associados da APAVT, somos aderentes do serviço do Provedor do Cliente.
Caso deseje apresentar uma reclamação, poderá contactar:
Provedor do Cliente da APAVT
Rua Rodrigues Sampaio, 170 – 1º
1169-120 Lisboa
Tel: 213 553 010 | Fax: 213 145 080
Email: provedor@provedorapavt.com
https://provedor.apavtnet.pt/
Comissão arbitral do Turismo de Portugal
https://www.turismodeportugal.pt/
avt.reclamacoes@turismodeportugal.pt
Livro de Reclamações
Físico: Disponível em todas as nossas lojas, as reclamações aí registadas serão analisadas pelo Turismo de Portugal ou pelas entidades competentes indicadas pela Direção-Geral do Consumidor.
Eletrônico: Através da plataforma oficial em https://www.livroreclamacoes.pt, com análise igualmente assegurada pelas entidades competentes.